Διημερίδα για την Τηλεκπαίδευση: Συμμετοχή κ. Καρεμφύλλη

2021 eisigisu karemfylli 1 1

Ο καθηγητής Ελληνικής Φιλολογίας της Σχολής, κος Κ. Καρεμφύλλης συμμετείχε με μια ιδιαίτερα εύστοχη εργασία του στη διαδικτυακή διημερίδα με θέμα την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που οργανώθηκε από τα 4 περιφερειακά κέντρα εκπαιδευτικού σχεδιασμού της κεντρικής Μακεδονίας. Το θέμα της εργασίας ήταν : Εκπαιδεύοντας στην Ελευθερία. Σας επισυνάπτουμε την εξαιρετική εισήγηση του εκπαιδευτικού μας.

Μπορείτε να διαβάσετε την εισήγηση του κ. Καρεμφύλλη εδώ

7ο συνέδριο "Η Πληροφορική στην Eκπαίδευση"

cie 02

 

Ο καθηγητής πληροφορικής της σχολής Δρ. Αθανάσιος Πέρδος παρουσίασε το Σάββατο 11 Οκτωβρίου, στο 7ο συνέδριο "Η Πληροφορική στην Eκπαίδευση", την εργασία με τίτλο "Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Κρυπτογράφησης - Αποκρυπτογράφησης Κειμένου με Βάση Αλγόριθμους Μετάθεσης". Στη συγγραφή της εργασίας συμμετείχε επίσης ο μαθηματικός της σχολής Ιωάννης Σαράφης. Οι συγγραφείς θέλουν να ευχαριστήσουν τους μαθητές Δημήτρη Αγγέλη, Βαγγέλη Μπιτλόγλου και Νίκο Πάιπα για τη συνεργασία τους και τη συμμετοχή τους στην υλοποίηση της εκπαιδευτικής έρευνας που παρουσιάστηκε στο συνέδριο.  

Μπορείτε να δείτε την εργασία εδώ.

Δημοσιεύσεις σε Συνέδρια

2015

Πέρδος Αθανάσιος, Δουκάκης Σπύρος, Γιαννοπούλου Νάγια, Σαράφης Ιωάννης (2015) «Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Κρυπτογράφησης - Αποκρυπτογράφησης Κειμένου με Βάση Αλγόριθμους Μετάθεσης», 7th Conferrence on Informatics in Education, Πειραιάς 11 και 12 Οκτωβρίου.pdf   

Χαράλαμπος Κ. Φιλιππίδης, Διημερίδα σχολικών συμβούλων με θέμα: «Διδακτικές προτάσεις και πρωτοβουλίες εκπαιδευτικών», Θεσσαλονίκη 20 και 21 Μαρτίου

2013

Δελιγκάς (2013) "Μια Διαθεματική Διδακτική Προσέγγιση της Έννοιας της Συνάρτησης. Στην Διδασκαλία των Μαθηματικών και Πανελλαδικές Εξετάσεις: Προβληματισμοί και Προοπτικές", 3η Ημερίδα Μαθηματικών της Ελληνογαλλικής Σχολής “Καλαμαρί” σε Συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών Αν. Θεσσαλονίκης και το Παράρτημα Κεντρικής Μακεδονίας της Ε.Μ.Ε., 13 Απριλίου 2013. Θεσσαλονίκη, Ελλάς.

2012

Ιωάννης Σαράφης, Αθανάσιος Πέρδος  (2012) «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ», 29ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας «Μαθηματικά, Θεωρία – Πράξη και Προεκτάσεις», Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Καλαμάτα 9, 10 και 11 Νοεμβρίου. pdf

Ιωάννης Σαράφης, Αθανάσιος Πέρδος (2012)  «Διδασκαλία με τη χρήση διαδραστικού πίνακα και πλατφόρμας ασύγχρονης εκπαίδευσης. Μία μελέτη περίπτωσης για τα μαθηματικά της Α΄Λυκείου.», 9ο Συνέδριο ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ «Η εκπαίδευση στην εποχή των Τ.Π.Ε», Αθήνα 20 και 21 Οκτωβρίου. pdf

Μπαλτογιάνης Σ. Μαλαθούνη Ζ. Τίκβα Χ. (2012) Ποιότητα στη Σχολική Ηγεσία – Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πλατφόρμας Ενημέρωσης  Έπειτα από Διεξαγωγή Διάγνωσης Γνώσης, Πανελλήνιο Συνέδριο “Η ποιότητα στην εκπαίδευση Τάσεις και Προοπτικές”, Αθήνα 11-13 Μαΐου 2012. pdf

Δουκάκης Σ. Γιαννοπούλου Π. Πέρδος Α. (2012) Πρόταση διδακτικής προσέγγισης του αλγόριθμου της ταξινόμησης φυσαλίδας, 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής της Πληροφορικής, Φλώρινα 20 - 22 Απριλίου 2012. pdf

2011

Μπαλτογιάννης Σπύρος ,Τίκβα Χριστίνα, Ζωή Μαλαθούνη  «Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Βαθμολογίου ως Αποτέλεσμα Διεξαγωγής Διάγνωσης Γνώσης σε Σχολική Μονάδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» , 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Οργάνωσης & Διοίκησης της Εκπαίδευσης, 18-20 Νοεμβρίου 2011, Θεσσαλονίκη. pdf

Σαράφης Ιωάννης, Πέρδος Αθανάσιος, Ντρίζος Δημήτριος, Δουκάκης Σπυρίδων (2011), Θεώρημα Βolzano: Μια διδακτική προσέγγιση στη βάση της αλληλεπίδρασης των Μαθηματικών και του Προγραμματισμού, 28o Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, Αθήνα 11-13 Νοεμβρίου 2011. pdf

Παυλίδης Σάββας, Πέρδος Αθανάσιος, «Ένα πλαίσιο ένταξης τεχνολογιών Web 2.0 για τη λειτουργία του συνδέσμου εκπαιδευτικών  "Πανελλήνιος Θεολογικός Σύνδεσμος Καιρός - για την αναβάθμιση της θρησκευτικής Εκπαίδευσης», 8ο Συνέδριο της ΕΕΕΠ-ΔΤΠΕ, Πειραιάς 22-23 Οκτωβρίου 2011. pdf

Δρακόπουλος Γρηγόρης, Τίκβα Χριστίνα, Χρίστος Αναστασίου , Μιχάλης Βασδέκης, Νίκος Μακεδών, Μαριάννα Σεϊτάνη, Λυδία Τσάμη «Ηλεκτρονικό Εργαστήριο Φυσικής», 1o Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικών Επιστημών, 14-16 Οκτωβρίου 2011, Θεσσαλονίκη. pdf

Ι. Μπαγανάς, Αθ. Πέρδος (2011), Χρήση του λογισμικού «Crocodile Physics» για τη διδασκαλία των ηλεκτρομαγνητικών ταλαντώσεων σε ιδανικό  κύκλωμα LC, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Φυσικών Επιστημών, Φυσικές Επιστήμες & Νέες Τεχνολογίες στον 21ο Αιώνα, Θεσσαλονίκη 14 – 16 Οκτωβρίου 2011. pdf

Πέρδος Αθανάσιος, Σαράφης Ιωάννης, Δουκάκης Σπυρίδων, Ντρίζος Δημήτριος (2011), Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον και Μαθηματικά: Μια αλγοριθμική προσέγγιση του θεωρήματος Bolzano, 3rd Conference on Informatics in Education - Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Πειραιάς 8 – 9 Οκτωβρίου 2011. pdf

Άγγου Όλγα, Καμηλιέρη Μαρία, Σπυροπούλου Αικατερίνη, Η χρήση των Τ.Π.Ε. στο μάθημα της γαλλικής γλώσσας: α. Οι « Μεγάλοι Εξερευνητές » – εκπαιδευτική δράση της Γ γυμνασίου, β. Οι σύγχρονες προσδοκίες των Νέων – ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη: 6o Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών  για τις ΤΠΕ, Σύρος 6, 7, 8 Μαΐου 2011. pdf

Τίκβα Χριστίνα, Μπαλτογιάννης Σπυρίδων, Συρρής Βασίλειος, .Ανάπτυξη Διαδικτυακής Εφαρμογής Βαθμολογίου ως Αποτέλεσμα Διεξαγωγής Διάγνωσης Γνώσης σε Σχολική Μονάδα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη: 6o Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών  για τις ΤΠΕ, Σύρος 6, 7, 8 Μαΐου 2011. pdf

Πέρδος Α. Δουκάκης Σ. Γιαννοπούλου Π. (2011) Αλγοριθμική Προσέγγιση της Μετατροπής από Μία Εντολή Επανάληψης σε Άλλη, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ιωάννινα 1 – 3 Απριλίου 2011. pdf

Δελιγκάς, Γ., & Δρακόπουλος, Γ. (2011). Μια Διεπιστημονική Διδακτική Προσέγγιση των Συναρτήσεων, με τη βοήθεια Εργαστηριακών Πειραμάτων Φυσικής και με την Αξιοποίηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού για τα Μαθηματικά. Στη Βελτιώνοντας την εκπαίδευση: διδακτικές, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίες των εκπαιδευτικών: Τριημερίδα Συνδιοργάνωσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας & τους Σχολικούς Συμβούλους Δ.Ε.Κ. Μακεδονίας, 11-13 Μαρτίου. Θεσσαλονίκη. pdf

Παυλίδης Σάββας, «ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ e-Θρησκευτικά: Οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών στα Θρησκευτικά», 3ήμερο προβολής καλών πρακτικών και διδακτικών καινοτομιών: «Βελτιώνοντας την εκπαίδευση: διδακτικές, εκπαιδευτικές παρεμβάσεις και πρωτοβουλίας των εκπαιδευτικών», Θεσσαλονίκη 11-13 Μαρτίου 2011. pdf

2010

Δελιγκάς, Γ. (2010). Μια Περίπτωση Μελέτης της Συμπεριφοράς των Δυο Φύλων στo Πλαίσιο της Αξιοποίησης ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού στα Μαθηματικά της Β/Βαθμιας Εκπαίδευσης. Στο Ο Δάσκαλος των Μαθηματικών - στην Εκπαίδευση - στην Έρευνα-στην Κοινωνία: 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας με Διεθνή Συμμετοχή, 19-21 Νοεμβρίου 2010 (σελ. 517-527). Χαλκίδας. pdf

Δελιγκάς, Γ., & Τσιάτσος, Θ. (2010). Μια Περίπτωση Μελέτης ενός Εκπαιδευτικού Λογισμικού στο Πλαίσιο τριών διαφορετικών Διδακτικών Καταστάσεων στην Άλγεβρα της Β/Βάθμιας Εκπαίδευσης. Στο Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση: 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή, 23-26 Σεπτεμβρίου 2010 (σελ. 441-444). Κόρινθος. pdf

Καρεμφύλλης Κ. Γιαγτζίδου Φ. (2010), ‘‘Διδάσκοντας Νεοελληνική Λογοτεχνία με τη χρήση ΤΠΕ: Ένα παράδειγμα στην ποίηση του Κ. Καρυωτάκη’’, Ημερίδα Φιλολόγων για τις Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, 9 Σεπτεμβρίου 2010, Θεσσαλονίκη. pdf

Πέρδος Α. Σαράφης Ι, Τίκβα Χ. (2010) Μοντέλο Μεικτής Μάθησης (blended learning) για τα Μαθήματα της ΑΕΠΠ και των Μαθηματικών της Γ’ Λυκείου, 4o Πανελλήνιο Συνέδριο Καθηγητών Πληροφορικής, 7-8-9 Μαΐου, Σέρρες. pdf

Δελιγκάς, Γ., & Τουμπεκτσής, Σ. (2010). Μια Διεπιστημονική Διδακτική Προσέγγιση της Διδασκαλίας της Συνάρτησης y=ax με τη βοήθεια Εργαστηριακών Δραστηριοτήτων βασισμένων στο Σύστημα Συγχρονικής Λήψης και Απεικόνισης και στο Λογισμικό Function Probe. Στο Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση: 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, 23-25 Απριλίου 2010 (σελ. 1166-1179). Βέροια-Νάουσα. pdf

Δελιγκάς, Γ., & Τίκβα, Χ. (2010). Μια Διδακτική Προσέγγιση της Γραμμικής Συνάρτησης μέσω Επίλυσης Προβλήματος Συνεργατικά και με τη χρήση του Εκπαιδευτικού Λογισμικού Function Probe. Στο Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση: 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας, 23-25 Απριλίου 2010 (σελ. 900-907). Βέροια – Νάουσα. pdf

Τίκβα Χριστίνα, Αθανάσιος Πέρδος, «Δημιουργία Ψηφιακών Διαθεματικών Εφαρμογών Συνεργατικά από Μαθητές στα Πλαίσια του Μαθήματος Πληροφορικής στο Λύκειο», 2ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας - Ψηφιακές και Διαδικτυακές Εφαρμογές στην Εκπαίδευση, 23-24-25 Απριλίου 2010, Ημαθία. pdf

Σαράφης Ιωάννης, Τίκβα Χριστίνα, Πέρδος Αθανάσιος «Μαθηματικά και Πληροφορική. Διδακτική Αξιοποίηση του Διαδικτύου για τη Μελέτη και την Αυτο-αξιολόγηση των Μαθητών», Διημερίδα Βελτιώνοντας την Εκπαίδευση – Διδακτικές Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις και Πρωτοβουλίες των Εκπαιδευτικών, 26-27-2-2010, Θεσσαλονίκη. pdf

2009

Σαράφης Ιωάννης, Πέρδος Αθανάσιος, Τίκβα Χριστίνα «Μοντέλο Μεικτής Μάθησης για τα Μαθηματικά της Γ’ Λυκείου», 26ο Πανελλήνιο Συνέδριο Μαθηματικής Παιδείας, 13-14-15 Νοεμβρίου 2009, Θεσσαλονίκη. pdf

Tikva Christina, Perdos Athanasios, Sarafis Ioannis «Mathematics and Information Technology. Instructive Exploitation of Internet for the Study and the Self-assessment of Students.», 5th iciete, 9-11 Ιουλίου 2009, Σάμος. pdf

Παπαμήτσιου, Ζ., Γώττας, Φ., & Δελιγκάς, Γ. (2009). Μελέτη Περίπτωσης: Χρήση του Συνεργατικού Εργαλείου LAMS στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για την Διδασκαλία της θεματικής ενότητας «Λογισμικό Εφαρμογών». Στο Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη: 5o Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών  για τις ΤΠΕ, 8-10 Μαΐου 2009 (σελ. 923-932). Σύρος. pdf

Καρεμφύλλης Κ (2009), ‘‘Αναζητώντας και αναρτώντας κείμενα υποστήριξης στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο: e-keimena.gr’’, 5ο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο στη Σύρο – ΤΠΕ στην Εκπαίδευση, 8-9-10 Μαΐου 2009, Σύρος. pdf

2008

Α. Πέρδος, Χ. Τίκβα, Ι. Σαράφης (2008) Αξιολόγηση Ασύγχρονης και Σύγχρονης Μεθόδου Διδασκαλίας Βασισμένης στον Παγκόσμιο Ιστό και την Τηλεδιάσκεψη για Μαθητές Γυμνασίου-Λυκείου, 25ο Πανελλήνιο Συνέδρο Μαθηματικής Παιδείας, 21-21-23 Νοεμβρίου, Βόλος. pdf

Α. Perdos, Ch. Tikva, V. Syrris, I. Sarafis, S. Pavlidis, (2008) Evaluation of an Asynchronous and a Synchronous Teaching Process Based on World Wide Web And Videoconferencing for High School Students, 4th iciete, 27-29 June, Samos. pdf

Α. Πέρδος, Χ. Τίκβα, Ι. Σαράφης, (2008) Μαθηματικά και Πληροφορική. Διδακτική Αξιοποίηση του Διαδικτύου για τη Μελέτη και την Αυτο-αξιολόγηση των Μαθητών. 2η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Β' θμιας Εκπαίδευσης, 11-12 Απριλίου, Ρόδος. pdf

Glaroudis D., Manitsaris S., Pavlidis S., Bompoli E. «Using a greek LMS to enhance distributed multimedia content to remote and mobile educators»,  4ο Συνέδριο IASTED (Web Training Education), Innsbruck, Austria, Μάρτιος 2008. pdf

Καρεμφύλλης Κ. (2008), ‘‘Δυνατότητες και χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας στο λύκειο’’, Διημερίδα Φιλολόγων για τη Νεοελληνική Γλώσσα, 14-15 Φεβρουαρίου 2008, Θεσσαλονίκη. pdf

2007

Manitsaris S., Pavlidis S., Bompoli E. «Evaluating Asynchronous & Synchronous Distance Learning platform in a High School», 3ο Συνέδριο της IASTED (Web Training Education), Chamonix, France, Μάρτιος 2007. pdf

2006

Μανιτσάρης Σ, Παυλίδης Σ, Πέρδος Α, Μπομπόλη Ε, (2006) ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΑΣΕΑ) & ΤΠΕ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση, 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή της ΕΤΠΕ, 326-333 Νοέμβριος 2006, Θεσσαλονίκη. pdf

S.Manitsaris, A. Perdos, S. Pavlidis (2006) An open-source Learning Management System (ASDL) using ICT for High Schools, ICALT 2006, 5-7 July Holland. pdf

2005

Σ. Παυλίδης ,Α. Πέρδος, Σ. Μανιτσάρης , (2005) Θρησκευτικά και Πληροφορική, συμπεράσματα και αξιολόγηση ενός εναλλακτικού τρόπου διδασκαλίας, 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την “Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη διδακτική πράξη” Σύρος 13, 14, 15 Μαΐου. pdf

2004

Πέρδος Α., Μανιτσάρης Σ., Συρρής Β., (2004), Μέθοδοι και Μοντέλα Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε Μαθητές Γυμνασίου Λυκείου και Αξιολόγηση τους, Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση, 579-584, Σεπτέμβριος 2004, Αθήνα. pdf

2003

Α. Πέρδος, Σ. Μανιτσάρης, Β. Συρρής,(2003) Επέκταση Σχολικού Δικτύου, 6η Επαναληπτική Ημερίδα ΕΠΥ, Θεσσαλονίκη, Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2003. pdf

33o Πανελλήνιο Συνέδριο της Μαθηματικής Εταιρείας

2016 11 4 eme sarafis 2016 11 4 sarafis eme3

Η Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί ήταν παρούσα για μια ακόμη φορά στο Πανελλήνιο Συνέδριο της Μαθηματικής Εταιρείας μέσω του Μαθηματικού του σχολείου μας Σαράφη Ιωάννη. Ο κ. Σαράφης μαζί με τον Σχολικό Σύμβουλο κ. Ι. Θωμαϊδη και τους Μαθηματικούς κ. Δ. Μπαρούτη και Αλ. Συγκελάκη ήταν εισηγητές 2 εργασιών:

Η διδασκαλία της Ανάλυσης στην Γ΄ Λυκείου: Είναι δυνατό να συνδυάσουμε θεωρητική εμβάθυνση και «μεθοδολογία»;

Μέρος 1ο . Μια ανάλυση του προβλήματος

Μέρος 2ο . Μια διδακτική πρόταση

Επίσης συμμετείχε στο κεντρικό στρογγυλό τραπέζι του συνεδρίου προσκεκλημένος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, με θέμα:

Η μετάβαση από μαθητή σε φοιτητή : Γνωσιακά  ζητήματα, Ακαδημαϊκή ένταξη, Κοινωνικό περιβάλλον

Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στα Χανιά 4-5-6 Νοεμβρίου 2016.

Σελίδα 5 από 5

Copyright © 2024 Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί | created by Τίκβα Χριστίνα

Search